الجمعة، 4 سبتمبر 2009

نكته كده في البدايه

واحد منوفي لقي فانوس سحري دعكه طلعله العفريت قالو شبيك لبيك قالو عايز كوبري من المنوفيه لفرنسا قالو ياه ده طلب صعب اوي اطلب غيرو قالو عايز المنوفي يبقي كريم قالو انت عايز الكوبري رايح جاي ولا رايح بس هههههههههه علي فكره انا منوفي :D

هناك 13 تعليقًا:

Unknown يقول...

حلـــــوة وجديــدة
بس حتزعل ناس كتير منك
(المنايفة لهم نص البلد واكتر)

Unknown يقول...

أهلاً بك فى بلوجر
وباذن الله تفضل فرحان
وتفرحنا معاك على طول
انت عارف (الزعل )فى
بلدنا المحروسة )
للركــــــب :(

elfattak is back يقول...

norahaty :
حضرتك اول حد عمل كومنت عندي فاكيد يعني بشري خير بس اوعي تكوني منوفيايه ههههههههههههه

romansy يقول...

يا اهلا بالمنايفه
نورت التدوين
يا منوفى بيك
كده بقى هنعمل مملكه المنايفه على بلوجر
بس من غير عرش
علشان انت عارف المصاريف بقى
هههههههههه

elfattak is back يقول...

ههههههههههههههه تمام كده ياحبي بيقولك واحد منوفي اتبنالو قصر في الجنة عملو للايجار وقعد في النار ههه اضحك

Unknown يقول...

لأ بجد !!
صعبة دى
هههههه

Unknown يقول...

عندى أقتراح ممكن
تقبله او ترفضه
شيل تأكيد الكلمة
اللى فى وضع التعليق
بتخلى ناس كتير تكسل
وكمان بالاعنجليزى يعنى
سبيك انجلش يا مرسى :)
لو حبيت تعرف الطريقة
قولى وانا اشرح لك ......
.......وهو كله بتمنه :):):)

elfattak is back يقول...

بصي زي منتي شايفه انا جديد في الوضوع ده يعني حتي معرفشي انتي جبتيني منين وعلقتي عندي ولا اعرف اني ثنج عن اني ثنج فلو عايزة تشرحي يلا يا اوختي من قدم شيء بيداه التقاه وهنيالك يافاعل الخير والثواب هههههه كله بثوابه

elfattak is back يقول...

كله بتمنه بدأت اشك انك منوفيايه هي بتبدأ كده ايوا انا عارف :P:P:P

the giving river يقول...

الله عليك ياهيما ياجامد

alalbeet يقول...

الف مبروك يا هيما وربنا يكرمك يارب والمدونه دى تبقى اكبر مدونة بس تهتم بيها شويه يا بطل

لا تـــشـــتــــاق يقول...
أزال المؤلف هذا التعليق.
elfattak is back يقول...

الله يخليك يابوحميد ياحبيبي